Takuuhuolto

Kalastustuotteet

Tervetuloa Rapala VMC North Europe Oy:n takuukäsittely sivuille. Näiltä sivuilta löydät tietoa maahantuomiemme tuotteiden takuista.


Takuukäsittelyohje kuluttajalle

  1. Takuukäsittelyyn tarvitaan aina ostokuitti tai asianmukaisesti täytetty takuukuitti.

  2. Takuu kattaa materiaali- ja valmistusvirheet

  3. Varmista että tuotteen takuuaika on voimassa oheisesta taulukosta

  4. Takuuasioissa käänny sen myyntipisteen puoleen, josta ostit tuotteen

Takuukäsittelyohje jälleenmyyjällemme

Takuuasioissa Sinua palvelee tukkumyyntimme asiakaspalvelu.

Takuukäsittelyn nopeuttamiseksi:

  1. Takuukäsittelyyn tarvitaan aina ostokuitti tai asianmukaisesti täytetty takuukuitti.

  2. Takuu kattaa materiaali- ja valmistusvirheet

  3. Varmista että tuotteen takuuaika on voimassa oheisesta taulukosta

  4. Ota yhteys asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu(a)rapalavmc.com / +358 44 4250 500

Varaosat ja huolto

Kysy tarvittaessa takuun ulkopuolisista varaosista tai tuotteen huollosta omasta ostopisteestäsi tai palvelevasta  kalastuksen erikoismyymälästä tai kalastusosastolta.

Käyttöohjeet ja vinkit

Katso käyttöohjeet ja -vinkit täältä